【Déjà vu】當你給了一個少年名利(有夠不吸引人的標題


本來想打些想法,但我們還是直接聽音樂吧
By 被期末摧殘的Emma


歌詞來源:Genius

[Verse 1: Post Malone]
'Cause I can't take it no more
我再也忍不住了
No you ain't like them bitches
妳跟她們不一樣
Tell them hoes adios
跟那些婊子說再見
And you can drop your panties
妳可以脫掉小褲褲
Leave them shits at the door
把它掛在門把上
Dior falls on the floor
Dior洋裝落地
I swear we been here before
我發誓我們曾來過這裡

I'm tryna see you from my own perspective
我試著客觀地衡量妳們
You all in my section tryna come to my session
妳們進到我的場子想加入狂歡
We rollin' up pressure, you know that we flexin'
把壓力捲進菸紙裡,我們今晚就是要擺顯
We bought all the bottles, we came with the models
和模特兒妹子喝到爛醉
Girl this a confession, I'm not like your exes
女孩,老實跟妳說我可不像妳的前任
I came up from Texas, and now that we textin'
德州男孩沒在閉素(直譯為「我來自德州,我們開始互傳簡訊調情」玩了一個諧音雙關,沒什麼特別意義)
You can fly in whenever, now you undressin'
我隨時待命,尤其當妳露出美麗胴體
Panties on the dresser, your hair gettin' messed up
內褲丟在化妝台,妳的髮絲凌亂
The feelin' we catchin', my love is a blessin'
我們誘人的愛阿!受到上天眷顧
Made love in that Lexus, made love in that Lexus
我們在Lexus裡做愛的那晚
I know you remember
妳一定記得

[Chorus: Justin Bieber + Post Malone]
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事

[Verse 2: Justin Bieber]
Oh you actin' reckless
噢 你想玩欲擒故縱
I told you that I need affection
我說過愛情不用遮掩
So let me point you in the right direction
讓我來教教你該怎麼做
It's so important that you get the message
注意我的暗示
Yeah, I gotta say, gotta say somethin' to you, you, you
女孩聽我說
I'm on a roll, I'm gonna roll out in that new, new, new
我現在運勢當頭,應該變點新花樣
If you wanna do what I wanna do
但如果妳想要的跟我一樣
Well uhm-uhm-uhm
嗯…那就
Well I guess that is just déjà vu
那就一切照舊吧

[Chorus: Justin Bieber + Post Malone]
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事

[Bridge: Justin Bieber + Post Malone]
Tell me if you want it baby
寶貝,想要就說
'Cause I know I can drive you crazy
我會讓妳欲仙欲死
I just wanted you to know now
我只想讓妳知道
Oh-oh, oh-ohhh
喔喔喔~
Show up in that new Mercedes, you already know I'm faded
當我開著新款馬莎拉蒂,妳該知道我已經茫了
Girl I've been thinkin' about you lately
女孩,最近我很想妳
Oh-oh, oh-ohhh
喔喔喔~

[Chorus: Justin Bieber + Post Malone]
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事
Tell me, is that deja vu?
這種感覺似曾相識不是嗎?
'Cause you want me and I want you
我們互相渴望、吸引
Tell me, is that deja vu?
我們是不是在哪見過?
'Cause baby it ain't nothing new, no
噢寶貝,這不是什麼新鮮事

[Outro: Post Malone]
'Cause I can't take it no more
我再也忍不住了
No you ain't like them bitches
妳跟她們不一樣
Tell them hoes adios
跟那些婊子說再見
And you can drop your panties
脫掉妳的小褲褲
Leave them shits at the door
把它掛在門把上
Dior falls on the floor
Dior洋裝落地
I swear we been here before
我發誓我們曾經來過

留言