【Back On My Feet】療癒系聲音


又遇到了一首簡簡單單,卻能改變心情的歌,Louis Baker,一位紐西蘭歌手,用吉他和弦勾勒出一段救贖的關係。Enjoy It.


Give me the heart of you
給了我你的心
With all the colours oh so true
用上全部真心誠意
You are one that comes and goes
來來去去你是唯一
You are one that ebbs and flows
不論興衰我只有你

But you put me back on my feet
是你幫我站穩腳步
You put me back on my feet
找回人生重心
Well you put me back on my feet
是你助我一臂之力
You put me back on my feet
讓我不再徬徨猶豫

Give me your sound so sweet
用你蜜一般的聲音喚我
With all the colours in between
其中包含著千言萬語
You spread love endlessly
你散播的愛無止盡
You move so gracefully
一舉一動如此優雅恬靜

When I hear you it moves me too
當我聽到你的聲音
Whispers in my ear so gently
輕輕在我耳畔呢喃
So that my soul may live above doubt
使我的靈魂不再身無可居
So that my life is ever ascending
人生希望揚起

Oh well you put me back on my feet
是你幫我站穩腳步
You put me back on my feet
找回人生重心
Well you put me back on my feet
是你助我一臂之力
You put me back on my feet
讓我不再徬徨猶豫

Give me your sound so sweet
用你美好的聲音
With all the colours in between
告訴我一切光明真理……

留言