【Make Me (Cry)】戀愛就是一系列的掙扎啊!

麥莉希拉的妹妹(對不起,應該所有人都討厭被說是另一個人的系列產品)
唱歌好好聽!裡面哭泣的水滴聲會讓這首歌卡在腦裡
再加上之前介紹過的Labrinth,怎麼聽都是今年會紅的歌
不廢話聽歌吧!



粉色Noah Cyrus
藍色Labrinth
黑色Both



I never needed you like I do right now
我從未像此刻這麼需要你
I never needed you like I do right now
就是現在我好需要你
I never hated you like I do right now
卻也從來沒這麼恨過你
'Cause all you ever do is make me...
你做的所有事總讓我…

Gave you up 'bout 21 times
想分手大概21次了
Felt those lips tell me 21 lies
我只當你說出了21次謊言
You'll be the death of me
你將我帶向毀滅
Save you advice
省省你的愚蠢勸告吧
Love-lovin' you could make Jesus cry
試著愛你簡直是個奇蹟

When I hear you're sayin' "Darling,
當你叫我親愛的
Your kiss is like an antidote."
吻像是一切問題的解藥
I'm fightin' like I'm Ali,
我試著像阿里一樣繼續奮鬥
But you got me on the ropes
你卻將我逼入絕境

I never needed you like I do right now
I never needed you like I do right now
I never hated you like I do right now
'Cause all you ever do is make me...

Couldn't hear the thunder
聽不見外頭的雷聲
But I heard your heart race
卻能感受你失速的心跳
Couldn't see the rain
看不見外頭在下雨
We're too busy makin' hurricanes, yeah
我們太專注於自己的悲傷漩渦
Love ain't easy when it ain't my way
當一切脫軌時愛是如此困難的一件事
But it gets hard, when you ain't here makin' me crazy
你的離開使這一切變得更糟

Baby, say the word, darlin'
拜託你說句話 親愛的
You know just how to hold the sucker down
你知道該如何平息這場風暴
So I see you in the morning
當一早醒來
I can't watch you walk out
看著你離去會讓我崩潰

I never needed you like I do right now
I never needed you like I do right now
I never hated you like I do right now
'Cause all you ever do is make me...

Cry
Cry
Cry

Hear the thunder
See the rain
直視我們的一切情緒吧
Yeah
Keep on makin' me cry
繼續惹我哭也沒關係
Yeah
Hey, hey, yeah
Keep makin' me scream and holler
再讓我尖叫大喊啊
Keep on makin' me cry
就算逼得我放聲大哭也可以
You don't know what you're doin' to me
你不懂你到底對我做了什麼
Hey, hey, yeah
Yeah

I never needed you like I do right now
I never needed you like I do right now
I never hated you like I do right now

'Cause all you ever do is make me

---------------------------------------------------

Noah Cyrus說這是在寫伴侶之間糾結的關係,明明彼此愛對方愛得不得了,卻會因為一些紛爭而撕裂,但依舊很想回到他/她身邊的感覺

Enjoy it!

留言